Ustabilt bord

Jeg har næsten lige købt et bord, og allerede kort efter bemærkede jeg, at hvis man bare ramte den mindste smule ind i det, så gyngede det meget frem og tilbage. Jeg har været nede i butikken og spørge, og deres udvisningsmodel gjorde det samme. De havde umiddelbart ikke nogen løsning til problemet, udover at jeg skulle efterspænde skruerne, men det har jeg allerede gjort.

Bordet har kun kostet 1.500, så det er ikke fordi det er særlig god kvalitet. Men jeg havde et næsten identisk bord fra Jysk som ikke havde samme problem. Bordet jeg havde fra Jysk, havde også ben i massivt jern, eller hvad man skal sige. Benene på dette bord kan meget nemt trykkes ind, og da det skulle samles, skulle man selv skubbe benene udad for at de kunne skrues fast op i bordet. Jeg ved ikke, om dette kunne være problemet, men jeg mistænker det i hvert fald meget for at være det.

Nogle der kender en løsning til problem?

Jeg har næsten lige købt et bord, og allerede kort... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg endte med, at købe nye stærkere ben, som kunne afstive det bedre. Selvfølgelig mod en anden pris, da de var noget kun dyrere 🙄
Mnf skrev den 10-09-2022 08:43:26

Jeg endte med, at købe nye stærkere ben, som kunne afstive det bedre. Selvfølgelig mod en anden pris, da de var noget kun dyrere 🙄

 Og det fungerer? Har du eventuelt et link til benene? Jeg er ved at blive skør af, hvordan bordet dingler..

Mvh Jacob 

Jacob
mouritsen skrev den 11-09-2022 08:15:41

Mnf skrev den 10-09-2022 08:43:26

Jeg endte med, at købe nye stærkere ben, som kunne afstive det bedre. Selvfølgelig mod en anden pris, da de var noget kun dyrere 🙄

 Og det fungerer? Har du eventuelt et link til benene? Jeg er ved at blive skør af, hvordan bordet dingler..

Mvh Jacob 

 Ja, det gjorde. Jeg sender lige billede af de nye ben og prøver lige finde fakturaen 🙂

Mnf skrev den 11-09-2022 09:42:43

mouritsen skrev den 11-09-2022 08:15:41

Mnf skrev den 10-09-2022 08:43:26

Jeg endte med, at købe nye stærkere ben, som kunne afstive det bedre. Selvfølgelig mod en anden pris, da de var noget kun dyrere 🙄

 Og det fungerer? Har du eventuelt et link til benene? Jeg er ved at blive skør af, hvordan bordet dingler..

Mvh Jacob 

 Ja, det gjorde. Jeg sender lige billede af de nye ben og prøver lige finde fakturaen 🙂

 Det ville være skønt, mange tak!


Jacob
Mnf skrev den 12-09-2022 10:49:54

De er fra skabsdesign. 6 benet.

 

Mnf skrev den 12-09-2022 10:52:13

Mnf skrev den 12-09-2022 10:49:54

De er fra skabsdesign. 6 benet.

 

Tak. Og det har afhjulpet problemet fuldstændigt? 


Jacob
mouritsen skrev den 12-09-2022 11:01:14

Mnf skrev den 12-09-2022 10:52:13

Mnf skrev den 12-09-2022 10:49:54

De er fra skabsdesign. 6 benet.

 

Tak. Og det har afhjulpet problemet fuldstændigt? 

Nej, men betydelig bedre end før. Det er blevet mere stabilt, men man skulle nok bare haft en hel plade istedet for udtrækket 😒

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis