Pris indikation på at få lagt trægulv af en prof, ca 140 kvm fordelt på 5 rum

Hej.

Jeg kunne godt tænke mig at få en pris indikation på hvad en proffer vil skulle have for at lægge et trægulv (plankeparket på betondæk).

Det vil dreje sig om ca 140 kvm fordelt på 5 rum, alle rimelig regulære og uden skabe etc.

Det drejer sig om en alm lamel parket (500 kr / kvm niveauet), fodlisterne er pillet af, og der skal monteres nye, malede fodlister.

En grov indikation af hvad arbejdslønnen vil udgøre / kvm færdig lagt gulv (dertil kommer materialerne).


MVH Njord


MVH Njord
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvis det er med lim i samlinger brugte jeg altid 3 m2 gulv pr time som udgangspunkt, når jeg regnede tilbud som tømrermester.

Hvis der derimod er tale om et klik gulv regnede jeg med 5 m2 gulv pr time.

Fik tilfældigvis en prisliste af Midtjysk gulvservice. De laver i øjeblikket 24 lejligheder i Lystrup ved Århus. Lamel parket 100' kr ex moms pr m2. Jeg har på fornemmelsen at de ikke har så mange år på bagen som selvstændige, men det ser knald godt ud det de laver og der er ikke nogen steder at fugen ud mod væggen varierer fra de 6 eller 8 mm den skulle være.  Og så er de lynende hurtige. Der er 25 punkter på prislisten så man skal regne med at skinnner, termofelt undergulv, fejelister osv er oven i. 

Rummene skal være ryddet og støvsuget. 


km
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også