Bosch eller Geminox gasfyr

Jeg skal have nyt fyr og kort sagt er jeg varm på Bosch Condens 5000 WT med indbygget VVB. En VVS'er anbefalede i midlertid en Geminox, som jeg aldrig har hørt om. Det er omkring 6000 dyrere end Bosch'en, men manden sagde, at Geminox var fantastisk, da det har rustfri stålbeholder, hvor Bosch'en er emaljeret. En ting, der er bedre ved Bosch er at det fylder noget mindre... Er der nogen, der har indspark, eller kender til Geminox?

Jeg skal have nyt fyr og kort sagt er jeg varm på... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Palle
Jeg mener det er et THS. Tror de også sælges under navnet Elco Thision. 
Det har kørt upåklageligt i de 6 år, det har været installeret. Ingen reparationer ud over normalt service. Og det er meget lydløst i forhold til det gamle Vaillant. Og i et relativt godt isoleret lille parcelhus er det meget økonomisk. 
Runeakb skrev den 27-09-2023 12:04:46

Hej Palle
Jeg mener det er et THS. Tror de også sælges under navnet Elco Thision. 
Det har kørt upåklageligt i de 6 år, det har været installeret. Ingen reparationer ud over normalt service. Og det er meget lydløst i forhold til det gamle Vaillant. Og i et relativt godt isoleret lille parcelhus er det meget økonomisk. 

 Mange tak. Mon det er et af dem på siden her?

https://www.gastech.dk/gasfyr/




Hmm nej sjovt nok ligner det ikke nogen af dem. Det ser mere sådan her ud, men vist lidt smallere.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis