Gynge ophæng i stålbjælker?

Hej alle sammen!

Jeg står og overvejer muligheden for at fastgøre en gynge (ja, af den sjove slags) i mit loft, det er lykkedes mig at finde loftsbjælken, men den lader til at være lavet af stål (HEB-bjælke eller sådan formoder jeg?).

Er det helt umuligt at fastgøre noget i eller omkring sådan én? Eller er der nogle tricks jeg bare ikke kender til.

På forhånd tak.


Rigo
Hej alle sammen! Jeg står og overvejer muligheden... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har oplevet en person, som borede i noget metal over hovedhøjde, med det resultat, at han fik en metalspåne i øjet. Tror aldrig jeg har set nogen med så mange smerter. Efterfølgende hospitalsindlæggelse og behov for at gå med kontaktlinse, for at beskytte øjet mens de helede.

Eller sagt på en anden måde: Hvis du går i gang med bor og snittap over hovedhøjde, så husk for guds skyld beskyttelsesbriller/skærm. Jeg har i hvert fald få fået meget stor respekt for det arbejde.

Kermit_369 skrev den 14-09-2017 23:16:19

Var det ikke nemmere at bukke et par stykker fladjern som kunne gribe om den nederste del af bjælken? Jeg har mange steder set masser af ting hængt op i stålbjælker på den måde

 Det vil jeg også indrømme at jeg har overvejet. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skulle bare mig af med det. Det vil vel også betyder at jeg laver nogle store huller i et ellers gipsloft?


Rigo
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis