Kære venner,
Ved bremsning forekommer der en meget irriterende hvinen i min A5og den vække for meget opmærksomhedhed:) Det sker ved bremsning i lav fart.
Den tidligere ejer fik udskiftet skiver og klodser foran i 2015 og fik adskilt og smøret bremser bag i 2015. Der er OK lag på bremserne for, men skiverne bag i ser lidt smalle ud. Bilen blev dog godkendt i syn for en uge siden.
Jeg har snakket med flere mek´s. De siger, der nok er monteret bremser af dårlig kvalitet. De anbefaler at udskifte klodse rog skiver på alle 4 hjul... Det er jo en større omgang til 6-7.000kr.
Kan man ikke gøre ngt andet?