Gamle mursten fra 1960 søges

Hej

Da jeg er i gang med at renovere vinduer til bad og laver et mindre vindue, mangler jeg ca. 2-3 m2 gamle musten fra 1960.

Er der nogen som kende nogen som har nogle liggende tilovers. eller hvor jeg kan evt. skaffe dem henne.

Musten er gule 20,5x5 som består at rille på den lange side af 20,5. billede er uploadet.

Hoan
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du fundet nogle mursten? 

Jeg er selv på udkig... :o) 

https://www.lav-det-selv.dk/forum/aft/208538

Der er forskellige firmaer der handler med genbrugs mursten. Jeg har fået en palle for nogle år siden fra Genbyg på Amagerlandevej i Kastrup. Det blev sendt med fragtmand så den del var kun et pengespørgsmål. 

Du kan se dem på deres hjemmeside. Jeg var dog lidt skuffet over mine, da der var mange der havde været malet eller siddet i en skorsten og var sodet. 

Så vidt jeg kan se på postnummer har du et stykke vej for at køre en tur derhen, men det er svært at bedømme dem på billede. 

Ellers prøv at google "gamle mursten" så dukker der mange firmaer op. bl.a. et i Svendborg, som jo er lidt nærmere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også