Er der bare nogen vaskemaskiner der skyder varmelegemet..

Tror min siemens vaskemaskine har skudt varmelegemet igen, den er igen 100 år om at vaske. Sidste gang fik den et uoriginalt fra en pusher i haslev. Nu tror jeg den er gal igen, Kan forstå at det første er dårligt, men to gange. Kan det være andet galt med maskinen siden det går, Jeg tror nu ikke den strøm på når der ikke er vand på. Min hoover maskine skød aldrig legmet af, den blev 16 år.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

jeg har også haft bosch og siemens maskiner som begge skulle have skiftet varmelegme næste hvert år. det tærrede igennem og maskinerne stod bare og kørt og kørte og kunne ikke færdiggøre deres vaskeprogrammer

et nyt varme legme fiksede det hver gang.

til sidst blev jeg så træt af det at jeg trods maskinen stadig virkede skiftede den til en miele - den køre nu på 3 år uden at have haft problemer med varmelegme (vi vaske ca. 2 gange om dagen hver dag...)

jeg mistænker at bosch/siemens m.m. spare så meget på vandet at skyldning ikke sker korrekt - derved ophobes en masse "snask" i maskinerne og varmelegmes fedts ind i det - eller noget i den stil. 

miele maskine har jeg sat permanent til "ekstra vand", der er simpelt hen gået vw diesel gate i vaskemaskine producenterne og i deres iver efter at kunne overgå hinanden har de glemt at tjekke om maskinerne rent faktisk også kan fungere med så lidt vand...

Kunne man godt tro, har lige fundet regningen fra sidst, 2014, det er lige 3 år. Hvis det er helt til kalket som sidst, skal jeg vist til at bruge af den kasse afkalker tablets jeg troede var et godt lidl tilbud på tabs til opvaskemaskinen. 

Sku have gået til louis nielsen.

Ja måske Miele næste gang. Spurgte min fætter hvorfor der kører så mange miele biler rundt (han kører selv i en af dem). Han fortalte at de primært kører på hærværk i vaskerier. Folk opdager der ligger en rød sok midt i det hvide, når den er gået igang, og de skal nok få maskinen op.

MVH


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis