Swimmingpool

Jeg har fået et spørgsmå fra en bekendt som jeg ikke kunne give svaret på, derfor prøver jeg nu i dette forum.
En utæt swimmingpool i Frankrig:
Swimmingpoolen er støbt og flisebeklædt, det er uvist om der er noget membran imellem. Nede i "teknikrummet" kan man se revnen der kommer vand ud igennem.
Lokalt er håndværkernes løsning at beklæde hele poolen indvendigt, oven på fliserne, men en blå membran.
Fliserne ønskes dog bevaret som overflade, så spørgsmålet er nu: Kan man reperere lokalt om revnen fx tage 1-2 m2 fliser af og lappe revnen for derefter at påsmøre membran og så sætte fliser op igen. Hvis dette er en løsning, hvad er så produkterne til formålet og fremgangsmåden? Eller er der andre gode idéer eller erfaringer?

På forhånd tak

Peter
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvorfor er revnen opstået?
Er der fortsat sætninger, eller er situationen stabil?

Hvis du kan lokalisere revnen, vil jeg fjerne fliserne i det revnede område. Hug revnen ud, og fug med en silicone fuge, inden flisene sættes op igen.
Det er en relativ billig reperation. Går den, så går den. biggrin

Det er en bekostelig affære med en indvendig dug, da der skal tætnes omkring bundudløb, dyser samt skimmer. Ellers opnår du blot at din pool ligner én med ødem i benene, dvs. vand imellem fliserne og dugen.

Mvh

Mvh.
bodker

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis