Vores håndskubber er gået i udu og klipper nogle gange ikke på midten. Jeg kan ikke indstille den korrekt, så overvejer at skifte lortet ud.
Vi har en have på 60-80 kvm. Så det er ikke ligefrem det store behov, men det gør kun beslutningen sværere.
- Enten skal vi have en håndskubber igen. Billig, men lidt møjsommeligt at skulle klippe.
- Eller skal vi give os selv den luksus med en benzindreven. Mere vedligeholdelse, meget lettere at klippe (også når vi lader græsset vokse lidt for højt) men også dyrere. 2000+ kr for dem med gode anmeldelser.
- Tredje mulighed er en batteridreven. Bosch' gode koster 3.000+ kr. Mindre vedligeholdelse, men dyrere nu og i længden grundet batteriskifte hvert eller hvert andet år ca.
Nå.
Jeg hælder måske lidt til en benzin, men at give 2.000+ kr er måske lidt overkill for vores lille plæne.
Men der er jo også mindre, billigere benzinklippere. Jeg ved bare ikke, hvad der er noget bras, og hvad der nok skal holde 5-8 år og være "okay". Kan I anbefale nogle mærker/forhandlere af en okay benzindreven til måske 1000 kr eller hvad de nu står i?
Fx som denne.
Eller hvad tænker I jeg bør overveje?