Boret hul i el kabel i væggen

Hej Forum, 

Så er det lykkedes mig at bore hul i kabel føringen i væggen. Da jeg skulle hænge TV beslaget op. Sikringen slå til heldigvis.

Det ser stadig ud til at der er strøm i stikkontakten som kabel går over til. Men når jeg kigge på borehullet. Kan jeg se lille glimt af det bare kabel. Det er beton væg. 

Hvad vil i anbefale i denne situation?  


Freelancer
Hej Forum,  Så er det lykkedes mig at bore hul i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Mortenjustesen skrev den 04-09-2017 18:55:38

"lappede kablet". Hmm. Det lyder ikke betryggende. 

 Det er der nu intet galt i. Kablet er blevet klippet over, og har fået pressemuffer, og krympemuffer. Så er det en helt fin reperation. 

freelancer skrev den 04-09-2017 19:33:38

@Mortenjustesen, 

Kom lige i tanke om jeg kunne forkorte den ene skrue med en nedstryger Er der nogen der har brugt en nedstryger til at forkorte en skrue?  

 Du kan sagtens skære en skrue ned med en nedstryer eller vinkelsliber. Eller bide den over med en skævbidder. Men jeg ville nok bare undlade at sætte en skrue i det hul hvor der er et kabel bagved. Mon ikke det fint kan holde uden den skrue?  

Og ellers sæt skru en finerplade op, og monter tv beslaget på den som Morten forslår.

Hellere undvære den skrue så du ikke tager en risiko igen. Den holder alligevel ikke noget hvis den kun sidder i det nye pudslag.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis