Min K30 taber pusten (stalker k30 gilera)

Jeg var ude i dag og køre 2 x 10 km. Den var ved at tabe pusten i starten, men så kørte jeg ned ad en bakke, så kørte den fint.


På hjemvejen tabte den pusten et par gange og gik helt i stå¨4 gange. På de værste steder, hvor der var sving og biler i kø efter mig. :-P Det er lidt for spændende! 

Jeg hældte benzin på fra en dunk- og bemærkede, at der altså lå noget skidt i bunden. (Hvor kommer det så fra?!)


Jeg har nylig skåret lidt af benzinslangen, nu er det vacumslangen, der måske står for tur. Men hvis der er skidt i karburatoren, kan jeg så selv rense den?


Mvh
Pinny
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kan man få en tragt med filter til en mukkebik? Så man ikke hælder snavset benzin på den?


Mvh
Pinny

Nå, det viste sig at kaburatoren var meget beskidt. Så nu kører den igen med alle sine 5 heste og accelerer meget hurtigt!


Mvh
xpinny
Pinny skrev den 31-08-2017 22:31:34

Kan man få en tragt med filter til en mukkebik? Så man ikke hælder snavset benzin på den?

 Ja, fx. Thansen til ca 30 kr. klik her


Træd ikke på mine ledninger :o)

Tak for svar!

Jeg har så købt tre tragte, så der også er til plænetæskeren og fræseren. De to sidste får benzin på fra dunk også. Ikke, at de behøver hver sin, men det er rart at have noget i reserve. :-)


Mvh
xpinny
Annonce

Man skal ikke gå på mangel på grej! 😀


Træd ikke på mine ledninger :o)

Nej! :-D Især ikke, når det er så billigt.


Mvh
xpinny
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis