gds værskted på sydsjælland

Hejsa

Jeg har et værksted på hånden, som jeg overvejer at åbne som et skru-selv-værksted. Jeg ville høre om der var interesse fra jer om at benytte det HVIS jeg realiserer det??

Geografien er mellem Næstved og Vordingborg. Der er 2 lifte og plads til 6 biler. Tanken går på at man selv kan komme og skrue - har man brug for mekaniker kan han tilknyttes på time-basis ved forud bestilling. Hvis man fortæller hvad bil man kommer med er det planen at jeg sørger for at have div. til den bil når man kommer eks. tændrør, pærer, filtre osv. osv. Samtidgi er det også planen at man skal kunne købe lidt mad og drikke - det tager jo tid ind i mellem at skrue så forplejning kan være en nødvendighed.

Hvad er jeres mening?? ku i tænke jer at komme?? I må meget gerne maile jeres meninger, forslag og ideer på [email protected]

taak for ordet.

Toyota er IGEN kåret som de bedste i norden!!!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Personligt kommer jeg nok ikke der er for langt !! Men eller kunne det jo godt være.. Prisen er naturligvis også en vigtig faktor.

Men jeg ar set en del af disse værksteder åbne og lukke.
Personligt tror jeg at det ofte har været for småt og snasket...
Det er ikke helt nok at det bare er en dobbelt garage der åbnes for betalende gæster, der skal jo netop være det special udstyr vi almindelige ikke har i værkstedet.

Men det lyder som en fin ide, og at du har den fornødne plads til at der kan blive det ekstra der kræves. Når der er plads til 6 biler er der jo også mere basis for at der kan udlejes det fornødne special grej...

Jeg tænker her på svejsere, hydrauliske pressere osv og måske en malerkabine.

Venligst Njord 8)

MVH Njord
Jeg skal ud og se det her imorgen. Det skulle være fuldt "møbleret" -dog tror jeg ikke en maler-kabine er der. Men 2 lifte maskiner til sporing og dækmontering osv osv 2 svejseværk og hvad har vi ik :-)

Toyota er IGEN kåret som de bedste i norden!!!
For mig lyder det som om der er noget af det udstyr vi andre ikke lige har hjemme i garagen.

Held med projektet 8)

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også