Kodetastatur til garageport (conlan ct 1000)

Jeg skal bruge et kodetastatur til min garageport,


er der en der ved noget om Conlan ct 1000 som jeg tænker at bruge da jeg allerede han sådan en monteret på den anden port. (ikke sikker på det også er en CT1000)

hvad er det for et kontaktsæt der er i den??

Jeg har allerede 24v dc i porten, og for at porten åbner skal der bare ligges en lus fra 24v gnd til en anden klemme.


så ville være fint hvis der var et potientialtfri kontaktsæt i kodetasteturet.


På forhånd tak.


 

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

CT1000 har en open collector på den gule ledning, så du skal have et lille relæ i mellem. Fx en DS1NT eller lign. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak for jeres svar

Hvad vil open collector betyde??

Sender den fx. en 24v spænding ud som jeg skal trække et hjælperelæ med hvor jeg så kan bruge kontaksættet til at slutte en forbindelse til porten?


 

Den sender en 0V ud som du kan bruge til at trække dit hjælpe relæ. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

ok, perfekt!

men porten skal have sluttet 0v over på en anden klemme, så åbner/lukker den.


Så kan jeg ikke bare monterer den gule ledning direkte til den klemme på porten??

Kodetasteturet skal forsynes fra samme klemrække i portstyrringen, hvor der er en 24v dc + og - afgang,


 

Annonce

Jo, prøv at sætte den gule ledning direkte på. Virker det ikke kan du altid bruge et hjælpe relæ. 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Tak Wezio, det vil jeg gøre

Tastaturet er nu bestilt


 

Det var super let, purten skulle bare have den gule ledning tilbage, og så virkede alt.

Tak for hjælpen


 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis