Sandblæsning af bygning

Hej. 

Jeg står og skal til at have sandblæst et hus og vil derfor selv købe sandblæseren selv så jeg kan har den til en anden gang. 

Men hvad skal jeg bruge udover sandblæser, sand og kompressor? 

Kom gerne med links til hvor det kan købes henne. Det er ikke noget der skal ofres en formue på. 

Er der nogen bestemt fremgangsmåde? 

Tak på forhånd. 

Mathias.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der er vist nok mange sikkerhedsregler der skal overholdes , du skal indkapsle huset så naboer ikke for kvartsand ind i deres huse , det er så fint at det går ind allevegne , der er et job for fagfolk , med det rette udstyr.

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......

umiddelbart vil jeg også fraråde dig at gå igang med det ,for det første kræver det noget seriøst grej og for det andet er det et frygteligt svineri, og sidst men ikke mindst er det ikke lovligt at tør sandblæse mere, i dag våd sandblæser man eller bare højtryks spuler , dette kræver en kraftig højtryks renser med en speciel lanse som så suger sand med igennem sammen med vandet, dette er også et værre svineri men det støver ikke   det er en ret stor invistering at komme igang med 

Hey,jeg ved ingenting men jeg lærer hurtigt (;

Tør sandblæsning er et no-go. Man skal arbejde vådt. og så skal man være 2 sammenpiste. En til at blæse og en til at tilføre. 

Jeg fik afrenset (gomage) vores port (2 * 14m * 3,5m)  for 80 års kulstøv og skidt. 2 mand, kom kl. 8 og ved frokost var de væk. De viste hvad de havde med at gøre. Du få typisk fast pris og det anbefales at du er til stede for at vurdere hvor meget de skal rense af og hvor meget de skal høvle i murstene og fugerne. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis