Vakuum støbning af masker eller andre bud på matrialer

Hej Alle i dygtigt mennesker.

Jeg laver teater masker og udsmykning masker, har gjort det på hobby basis i mange år og er (hvis jeg skal tro på hvad folk siger blevet ret god til det) er så småt begyndt at lave masker til salg, jeg laver mine masker af papmerche (papirsposer og kaffefiltre) mit ufrodring er dog at det er tidkrævende og arbejdstimerne er mange i forhold til den pris jeg kan tage for mine masker.

derfor har jeg besluttet at prøve andre materialer til mine masker der kan sætte produktionen op på korter tid.

jeg har luret lidt på Vakuum støbning det vil jeg gerne prøve er der nogen der kender et sted man som hobby mennsker kan få lavet et par plast masker af egen design, altså et sted der har de nødvendige maskiner, ikke koster en bondegård og hvor man ikke skal produscere 1000 stk. af gangen i jylland gerne midt?

hvis man har ideer til andre former for matrialer sig til det skal være let ikke alt for dyrt, være holdbardt og skal kunne produkceres på hobby basis (lidt endnu)

på forhånd tak

ravmadsen


Søren
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til.
Jeg har ingen forstand på vakuum former, men det lyder lidt spændende   
Har du overvejet at 3D printe ?
Nogle af de ting jeg har set 3D printet er faktisk rigtigt flotte, og forholdsvis holdbare...


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis