Pedel opgaver i større firma hvordan holder i styr på det

Hej

Vi er 3-400 ansatte i firma fordelt på 4 adresser. Jeg er en af pedellerne, vi er blevet samlet et sted nu og så køre derfra, vi prøver og regne ud hvordan vi laver et system så hver enkel i facility kan holde styr på den opgave der høre under den person, og samtidig os der sider og holder styr på det, ved når en opgave er udført og så om der er brugt nogle dele som afdelingen skal faktureres for. 

Så hvordan gør jeres firma/offentlig (syghuse - kommunale steder) vi får alle mail om opgaver på en mail adresse, men hvordan holder i styr på opgaver til den enkle pedel og færdige opgaver, og regninger til afdellingen


J.A.
Det løser vi....
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg er sømand, og vi bruger vedligeholds programmer så som Consultas (groft sagt et advanceret regneark), hvor der kan fås kommunikations modul, reservedels modul, økonomi styring m.m. til.

Andre navne der kan være brugbare for dig er:

  • Logihold (MEGET gammelt system, ved ikke om det er kommersielt i brug mere)
  • AMOS
  • Ship Mannager (Ved godt det er lavet til maritim brug, men måske du kan få det ud af det du ønsker)

 

Okay takker jeg vidste slet ikke der software specifik til det, så må  vi snakke med it afdelingen og så må vi se om vi får det bevilliget af ledelsen, så ind til vider er så må ¨systemmet¨ med to udskrifter en til den enkelte person, og en til til mappe og så kommer sedlen fra den enkelte tilbage med noter og så når de er samlet så er opgaven udført. 


J.A.
Det løser vi....
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )

Emil
Pedelnet.dk
Jeg var lige ved at hoppe på, men det er jo en gammel tråd.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis