Audi A5 Sportback uden sikkerhedssele i midt-bagsædet

Hej venner,

Jeg skal købe en brugt Audi A5 Sportback og den har til min store overraskelse ingen sele i midtersædet bag i. Vi er 4 i familien, men det er meget godt med en 5. plads til legekammarater, familie osv.

Må man så være 5 i bilen? Har læst at der kun må være det antal som der er seler til. Dog har jeg hørt at det kun gælder under 13 år eller ved store distancer. Inden for 50 km af ens bopæl skulle det være OK.

Har læst at man bare ikke kan eftermontere en ekstra sele...:-(

kh. hilsen Mr. GDS 0
Hej venner, Jeg skal købe en brugt Audi A5... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Når det kan tilkøbes fra ny, så kan det også eftermonteres.

Med lidt held kan du finde delene hos en ophugger eller opgradere hele kabinen til læder, hvis den ikke allerede har det.

Odds for at finde et bagsæde med tre seler til en A5 fra 2009 hos en hugger ville jeg sætte til 0.

Just sayin'

Bent Andersen skrev den 23-08-2017 21:12:00

Odds for at finde et bagsæde med tre seler til en A5 fra 2009 hos en hugger ville jeg sætte til 0.

Just sayin'

Det nemmeste vil nok være et komplet interiør og så opgradere til f.eks. læder / sportssæder, når man er i gang.

Har den allerede læder, kan det interiør der bliver i overskud sælges for stort set det samme, som det med 3 seler har kostet.

Kan i øvrigt anbefale vagcars.dk for hjælp til din nye Audi.

Vagcars.dk er et dansk forum med over 25.000 medlemmer, som omhandler VAG (folkevogns gruppens) biler.

MogensR skrev den 23-08-2017 22:40:06

Det nemmeste vil nok være et komplet interiør og så opgradere til f.eks. læder / sportssæder, når man er i gang.

Har den allerede læder, kan det interiør der bliver i overskud sælges for stort set det samme, som det med 3 seler har kostet.

Jeg synes du skulle sætte lidt kroner og øre på dit forslag.  

Annonce

Du skal regne med 10.000,- - 12.000,- for en komplet kabine (sæder + dørsider) med levering, når vi snakker sport dellæder eller fuldlæder i god stand til A5 Sportback.

Har han så i forvejen en kabine i enten dellæder / fuldlæder i god stand, så kan den sælges for ca. samme pris. + - 2000,-

Har den stofsæder, så er de nok til genbrugspladsen.

Takker allesammen, selvom det ikke just var opløftebde:-)

kh. hilsen Mr. GDS 0
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis