Klinker i garage

Hejsa vil gerne ha lagt klinker på mit garagegulv ca 65 kvm men dem jeg har set på er dem her 


https://www.jemogfix.dk/klinke-aros-grafitgraa-30-x-60-cm/4160/9041598/ Men er i tvivl om man kan kører en bil på dem unden de flækker ??? 

Jeg har ingen gulvvarme i garagen !!



5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Bare dit gulv er jævnt... og så brug for Guds skyld en ordentlig klæber, f.eks. Ardex X78. Super god til store klinker!

Den fåes i byggemarkeder og forbruget svinger lidt alt efter hvor meget du lægger, men vil tro omkring 2,5 kg/M2

Den skal have minimum klasse 5 slidstyrke, og det har den der. Tilsyneladende. Prisen får dog alle røde lamper til at lyse. Jeg har et par gange sat billge fliser op fra Bauhaus og jem og fix som kunden selv havde købt. Og jeg har da sjældent set mage til skrammel.  Da jeg havde sat den første kvadratmeter op var jeg nødt til at tage en snak med kunden om vi skulle fortsætte. 


km

Ville også anbefale x78. Hvis klinkerne har pilhøjde vil jeg anbefale at smøre midten af bagsiden så man er sikker på at hulningen er fyldt. Når du kører ud og ind i garagen så helst i en lige linie så du undgår at dreje forhjulene. Det giver et voldsomt vrid på flisen når forhjulene drejes. De skulle ikke gerne gå i stykker ved det, men har man muligheden, så ind/ud kørsel i en lige linie.  Lad klinkerne tørre i 2—3 uger  inden du kører ind. 

Hvis der er rigtig meget kørsel og meget vrid med forhjulene a la en auto forhandler, så overvej en udlignings måtte under klinkerne. Tror der er et par auto forhandlere og et flise firma der ærgrer sig over at de ikke fik det under :—)


km
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis