Hjælp til støbning mm

Hej alle 


Jeg har et beton gulv der er en 40 cm trykt som er støbt ovenpå jorden, der ligger dog ikke flamingo i bunden , mit spørgsmål er så, jeg har banket det øverste pudslag af , kan jeg så ligge flamingo ovenpå rå beton også varme slanger også støbe et pudslag ? Det vil jo spare mig for en del arb, men kan man ha råbeton flamingo også slanger også pudslag slut med fliser ? Det er i et værelse 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

 Du kan ikke dele en betonplade ! ! ! uden rigtig meget maskine kraft. 

Der er svaret i din tråd for 3 dage siden Men da var gulvet 30 cm tyk, har du understøbt det ? ?   


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Du skriver jo ikke hvor tyk et pudslag du har. 

Men de 30 mm flamingo, rionet der skal løftes lidt fra flamingo samt varmeslanger giver jo sikkert mindst yderligere 30 mm Så mon ikke det mindste du kan have over slanger er 20 mm så i alt fylder det jo 80 mm + dine fliser er der plads til det ?

30 mm flamingo ændrer ikke meget på fugt problemer  og det opfylder på ingen måde de nu gældende krav.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg har ca 11 cm at gøre godt med, jeg er fuld klar over det ikke opfylder de gældende krav, men hvis efter hvad jeg kan måle kan jeg ha en ca 50-60 mm flamingo også slanger også 4 cm beton over slanger og det er jo fint nok, men jeg er bare itvivl om det vil virke med kulbro hvis du har beton dæk også flamingo også beton igen ? 

Og ville det være smart med dampspære ovenpå flamingo ? 

Og selvom der kun kom fx 30 mm flamingo så stopper det jo optrængene fugt, bare det der er flamingo , men hvad med dampspære ?

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis