Irriterende radiator støj!

Hej :-)

Jeg har 1 radiator som driver mig til vanvid, jeg har prøvet at udlufte den (ingen luft) og det hjalp ikke.. Det handler kun om 1 radiator som siger denne lyd, den suser som om der løber ind igennem den, den kan sagtens blive varm/kold men lyden af vand der løber gennem den er konstant og stopper aldrig - driver mig specielt til vanvid når det er sengetid, da radiatoren er i soveværelset.. Jeg ved ikke hvad det kan være, vi har haft en vvs'er ude at udlufte den og han sagde det ville blive bedre når vores nye toilet (med gulvvarme) var kørt til, men dette er så bare ikke sket.. Det kom først der vores nye gulvvarme blev installeret - Jeg tænker det muligvis kan være et problem med trykket? men har ingen idé hvordan jeg ændre på dette - Jeg vedlægger nogle billeder af mit varme anlæg.. Håber der er nogen som kan hjælpe!

Tusind tak på forhånd

Hej :-) Jeg har 1 radiator som driver mig til... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
IT manden skrev den 10-08-2017 14:06:03

Vi havde samme problem i vores hus da vi flyttede ind - dog på næsten alle radiatorer. Det lyd helt forfærdeligt! Løsningen var at stille på den lille skjulte ventil, som sidder inden under det plastic håndtag man normalt stiller på. Se en beskrivelse her: http://www.idenyt.dk/energi-og-varm...termostat/

Man kunne høre suset forsvinde, så snart man skruede på den, så vi indstillede den til at stå lige når det stoppede med at larme. Omkring 2 tror jeg nok. 

Billede af den lille ventil her:


 Kan se min radiator er noget ældere og ikke har dette :/

Jeg har ringet til min VVS'er og de kommer imorgen tidlig, de kan forhåbentligt lave det :-) tak for hjælpen hav en god dag

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis