HJÆLP!! Stiga havetraktor mangler ny trækrem/kilerem

Hej, jeg er ved at blive SINDSYG - min Stiga havetraktor's trækrem/kilerem er sprunget og jeg skal have en ny. Den går fra motor til klippebordet. Har været 3 gange hos Maskinpartner, hvor vi tidligere har købt en kilerem, der passede, men nu kan de ikke hjælpe og sælger os en kilerem, der er 1-2 cm for lang, så den passer ikke på traktoren. Er der nogle herinde, der kan hjælpe?? Traktoren er en ældre model, men kører super fint og jeg vil gerne slippe for at skulle køre traktoren NED til Maskinpartner og betale en hulens masse penge. På forhånd mange tak! 


Mvh Peter


Peter Franzmann
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hnn, det lyder underligt at Maskinpartner ikke bare kan finde ud af og bestille en hjem der er de 1-2 cm kortere. Standard trækremme findes normalt i længder i spring på 1/2". Så skal vedkommende bare bestille en der er det kortere. 

Alternativet vil være du bestiller remmen en ved et af de utallige firmaer der reklamerer på internettet med de sælger reservedele til Stiga.


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Dog kan udfordringen så være, at man måske også skal kende typen på klippebordet, for at finde den rigtige rem.


Vi prøver igen, i morgen --

Vi fandt en rem i Horsens, den er ikke original, men den passer og bare til halv pris. Tak for hjælpen


Peter Franzmann
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis