Hulmursisolering af garage

Hejsa

Jeg ejer et hus fra 1966 som oprindeligt bestod af en hus og en fritstående garage. Huset er senere blevet udbygget, så garagen og hus nu deler mur. Garagen bliver stadig brugt som garage.

Jeg har bestilt en efterisolering af min hulmur og ved den forbindelse aftalt at få sprøjtet flamingokugler ind hulrummet i muren mellem garage og hus. Hulrummet, der er ca. 75mm, er i modsætning af resten af huset ikke påfyldt isolering.
Dette regner jeg med er rimelig ud af landevejen. Nu er jeg bare kommet i tvivl om jeg også skulle få fyldt flamingokugler i hulrummet i ydermuren på garagen væk fra huset. Jeg har ikke tænkt mig at opvarme garagen eller lignende. Årsagen skulle være, hvis at dette kunne fjerne noget af den fugt der er derude. Lige nu opbygger der sig mug primært tæt på gulvet og muren væk fra huset.
Jeg forestiller mig at det ville være billigt for mig at få hele garagen hulmursisoleret, så umiddelbart skal der ikke meget til for at vælge det.


Carsten
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det ville jeg da helt sikkert vælge at få gjort! Det kan være du senere gerne vil have opvarmet garagen - eller vil sætte en luftsolfanger op for at holde den frostfri, og så er det trælse penge at skulle have dem ud og blæse lidt kugler i igen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis