Sprøjte til mørtel

Har været rundt og tjekke min sokkle. Der er nogle enkelte huller mellem stenene. Nogle ret dybe. Det er ikke nemt at komme ind med murerske og mørtel. Det ville være praktisk med en sprøjte. Men findes der sådan noget?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ja det findes men ret dyre, prøv at Google mørtelsprøjte..

Kast på så godt du kan, så kan du evt trykke cementen ind, med en passende pind..

Lille historie, en af mine forældres bekendte, der var bager, brugte en flødeskumssprøjte, da han skulle understryge tegltaget.

Vi prøver igen, i morgen --

Jeg har engang haft brug for noget lignende. Købte en patron billig malerfinich, tømte den og skubbede stempel tilbage med  en stag. Så kan den fyldes med hvad du måtte ønsker og bruges igen og igen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

En flødeskumssprøjte var da en mulighed hvis man kunne finde en der er lidt mere robust.

Vil lige prøve den med patronen. Vidste ikke stemplet kan trykkes tilbage og ud. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også