Reparation af store huller i parketgulv

Hej med jer


Jeg har forgæves søgt efter en løsning på mit problem, uden at finde andet end tricks til at reparere små runde huller i gulvet. 

Vi har et parcelhus fra slut 60'erne der har haft er kapillaranlæg der blæste varmen ud gennem kanaler støbt i fundamentet og ind i de forskellige rum. Systemet var stoppet til og dyrt i drift og vi har fået installeret radiatorer i stedet. 

Det efterlader os med nogle ret store huller i gulvene hvor ristene er/har været (se billede). 

De tidligere here har efterladt os ekstra gulv af samme type, men jeg er i tvivl om hvordan jeg nemmest får fyldt hullerne, så ikke stykkerne glider op eller ned under gulvet. 

Håber nogen kan hjælpe! På forhånd tak :) 

Hej med jer Jeg har forgæves søgt efter en... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Normalt vil man skære det rent, og ligge et stykke på tværs.

Hvis du prøver Regmos`s løsning ( som normalt laves på en enkelt stav ) så læg lige resultatet op. F.eks under projekter, det er noget andre kunne bruge hvis det virker.

Selvbygger med stort S. 
Jeg kan da lige berette hvad det endte med her, i mit projekt... Hele gulvet blev skiftet ud :) Forsøget på at lappe det ene hul blev af en karakter, hvor vi valgte, at det så var nu vi ville have ensartet gulv i hele huset, så vi hev det op og startede forfra. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis