Gulve i nyt hus

Hej, 

Jeg har netop købt et nyt lille hus, I den forbindelse skal der væltes en væg, lægges nye gulv og indsættes nyt køkken.

Køkkenet er der dog ikke råd til før om 2-3 måneder, og der SKAL lægges nye gulve og væltes væg nu.

Mit spørgsmål er derfor at når væggen er væltet og gulvet er lagt, kan man udskære i gulvet efterfølgende når køkkenet ankommer senere hen?

Jeg er med på der kommer et spild af gulv, men er det muligt??? Jeg tænker evt via en rundsav/dyksav eller lignende, og optegne efter køkkensoklen og udskære hullerne i gulvet fra denne

Gulvene bliver lagt på betonunderlag

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hvorfor ligger du ikke "fuldt gulv" og sætter køkkenet ovenpå? Det vil jeg da mene er den mest korrekte måde at gøre det. Så er det også en fordel om mange år hvis du ønsker at ændre på udformning af dit køkken igen?

Hmm, jeg synes der står alle steder at køkken elementerne, ikke må stå på selve trægulvet når det lægges flydende?

Det er et moland parket gulv der bliver lagt.

Jeg tænker at når det bliver tid til nyt køkken, vil jeg sætte soklen ud, og så få skåret 10 mm rundt om den. 

Vil det være umuligt?

Ikke et svar, men et yderliger spørgsmål til emnet.

Jeg har en stue med gulvtæppe oven på et betongulv, men vil gerne have et klik plankegulv.

Mit problem er lidt som køkkenelement spørgsmålet, jeg har blot bogreoler i stuen.

Så mit spørgsmål er, er dette med at man ikke kan stille tunge ting på et klikgulv blot en gammel skrøne?

Fordi at alle nye huse har jo klikgulve, og der må da stadigvæk være folk som har tunge møbler som stilles på et sådan gulv.

Er der nogle her som har konkrete erfaringer med dette, eller er alle svar om at man ikke kan stile tunge ting på et sådant gulv blot en automat reaktion fordi at producenterne vil gå med både seler og livrem ?

Så en gang til er der nogen som har oplevet problemer med gulvet når der er monteret et køkken eller bogreoler på et klikgulv ?

Sæt du bare noget ovenpå. Det sker der ikke noget ved.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis