Mccullch m46-110r classic vil ikke starte

Hej. Jeg har udfordringer med en plæneklipper

Har forsøgt at skifte tændrør men hjalp ikke. Der kommer ikke gnist når jeg trækker i snoren. Olie og benzin er helt nyt. Har haft gang i den i 1 time og så gik den i stå og har ikke kunnet starte siden. 

Har forsøgt at finde noget omkring det på nettet men kan simpelthen ikke. Maskinen er næsten ny købt for kort tid siden.

Bud og ideer modtages med kyshånd.

Park og elite i Åbyhøj er desværre på ferie i øjeblikket så kan ikke komme derned og få dem Til at fejlsøge. Min plæne trænger virkelig ;)

Tak på forhånd

Tak!
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Når der stadig er garanti skal du jo nok ikke rode for meget med den, men det kunne måske være stopfunktionen der driller, måske du kan pille stopledningen af, hvis den er samlet i et stik...

Den har vel ikke stået udendørs, og er blevet gennem våd?

Vi prøver igen, i morgen --

Nej. Den er faktisk købt igennem min håndværker. Stark har åbenbart haft auktion på udgående maskiner så jeg lovede ham at hvis jeg købte den igennem ham ville der ikke være bøvl med garanti osv. Jeg fik den i kasse osv. Har selv samlet den. Jeg tror ikke det er stop funktion for jeg kan mærke tydelig forskel på om den er slået til eller ej. Jeg kan slet ikke hive i snoren når jeg ikke trykker håndtaget ind

Tak!

Glemte at svare på dit sidste spørgsmål.  Nej den har ikke været udendørs og blevet våd.

Den gik som sagt i stå mens jeg brugte den. Opsamler en var fyldt da den gik i stå så troede bare i første omgang at det var derfor. Så jeg tømte den og forsøgte at starte igen. Og det virkede ikke.

Tak!

Sandsynligvis har dine naboer samlet deres Karma og beamet den i retning af din maskine, for hvem gider høre på den larm? Elektrisk er vejen frem...

Hehe Bent det tvivler jeg på. De har også benzin

Tak!
Annonce

Det viste sig at være stopfunktionen / "dødmandsknappen" som ikke blev spændt nok ud. Den frigav åbenbart motoren nok til at jeg ikke kunne mærke at den blev bremset når jeg trak i snoren, men ikke nok til at motoren blev holdt kørende.

anyway.. Jeg har fået liv i den og nu klipper den dejligt!

Tak for bud @je_ns !

Tak!

Dejligt du fik gang i "grønthøsteren" igen.  

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis