Havetraktor

Jeg slog græs med min husqvana rider 13, jeg tabte en rem til klipperen, fik sat den på igen, da jeg skulle starte igen, tror jeg at jeg fik druknet motoren, starteren vil ikke trække motoren rundt, har prøvet at tage tændrøret ud det hjalp ikke, hvad han det være galt ??

Jeg slog græs med min husqvana rider 13, jeg tabte... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har taget tændrøret af, og har haft lader på batteri det er det samme batteriet er næsten nyt

Så begynder det at lyde som en defekt starter, men har du mulighed for at sætte et par startkabler på, fra bil eller lign. kan du jo hurtig tjekke om det så virker.

Det er før set at et batteri giver op i utide.

Har du prøvet at måle hvad spændingen er på batteriet, mål også når du turner starteren.


Vi prøver igen, i morgen --

Så har jeg prøvet at sætte startkabler på, den startede med det samme, da jeg tog kablerne af gik den ud igen, og så kunne jeg ikke starte den igen heller ikke med startkabler øv øv

Ved godt det er en gammel tråd jeg skriver i men alligevel   Fandt du en løsning ??? 

Hvis ikke så mål hvile spænding på dit batteri dvs. når den har stået natten over, hvis den ikke er over 12 volt er dit batteri ovre . Forudsat du har over 14 volt på batteriet når motor / generator kører. Plæne traktorer er kendt for at malke deres batterier og dette kan give dem nogle difuse problemer


Hey,jeg ved ingenting men jeg lærer hurtigt (;
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis