Havetraktor

Jeg slog græs med min husqvana rider 13, jeg tabte en rem til klipperen, fik sat den på igen, da jeg skulle starte igen, tror jeg at jeg fik druknet motoren, starteren vil ikke trække motoren rundt, har prøvet at tage tændrøret ud det hjalp ikke, hvad han det være galt ??

14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har ingen forstand på det, men i andre tråde har været nævnt at ved at tippe sådan en svend kan både cylinder og /eller krumtaphus fyldes med bensin. Oliepinden burde sladre om det sidste 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Jeg har ikke haft tippet den, kunne få remmen på, mens den stod alm på græsset, har lige tjekket olie har påfyldt lidt så det ser fint ud

Lyder som at batteriet er fladt, hvis den ikke vil trække starteren rundt. Det kan også være en kontakt, sædekontakt m.m. som er aktiveret, så du ikke kan starte. 

Hvis den slet ikke reagere når du prøver at starte, har du nok kommet til at skubbe til et stop, eller der er faldet en ledning af.


Vi prøver igen, i morgen --

starteren prøver at køre motoren rundt med kun et lille ryk

Prøv at kortslut startrelæet, starter den nu (husk at sætte den i frigear), må du i gang med at fejlsøge.

Det er bare det når det skete sammen med du rodede med remmen, kunne det jo være nærliggende at der var faldet en ledning af et stop eller lignende.



Vi prøver igen, i morgen --

Har lige prøvet at kortslutte relæet, det er som om at motoren er for tung at frække i gang

Har du tjekket oliestanden i motoren?

Så prøv at afmontere tændrøret, snurre den nu lystigt rundt, lyder det som om du har et træt batteri.


Vi prøver igen, i morgen --
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis