Havetraktor sverige

HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP - der må være en af jer derude der måske ved  noget. Jeg sidder her i Sveriges land ude midt i den skånske skov og det  er jo vidunderligt - MENNNN min havetraktor vil ikke fungere. Når jeg  tænder for den drejer akslen kun  1 gang rundt og stopper så. Når man  tvinger den over "stoppunktet" så kører den en omgang til og stopper så  igen. Troede det var fordi der var noget galt med batteriet, men det er  det ikke. der er masser af strøm og har også prøvet med bilbatteriet.  Nogen ideer ??????? - er akslen blevet lidt skæv så den ikke drejer  ubesværet rundt ???? er startermotoren så slidt at den ikke kan dreje  akslen rundt ???? eller hvad en i Hel kan der være galt


bjarne
HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPPP - der må være en af jer... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Dejligt du fik liv i "dyret"


Vi prøver igen, i morgen --
bjarnefroslev skrev den 14-07-2017 17:40:28

Tak for hjælpen allesammen

Et fantastisk forum

Problemet blev løst. Løsningen var:

a. tømme olie ud så jeg var sikker på at der ikke var benzin eller andet blandet op i det - Påfyldning af nyt

b. Nyt tændrør

c. Rense kaburator

Og vupti så fungerede det helt fint. Gætter på at det var en beskidt oliefyldt kaburatpor der var skylden

Tak endnu engang allesammen

 Selv tak, godt du fik den i gang. 

Grunden til starteren pludselig kan trække motoren rundt med iskruet tændrør, skyldes du har fået tappet det olie/benzin af der lå "og flød" inde i cylinderen. Det løber faktisk stille og roligt tilbage i krumtaphuset når væskestanden er lavere end cylinderens nedre kant.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Endnu engang. Tak allesammen. I reddede mig med jeres hjælp


bjarne
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis