Dør til skur - ændre brede

Hejsa, vi vil købe en El-ladcykel. Denne skal kunne parkeres i vores skur, men bredden på cyklen gør, at den ikke kan komme ind af nuværende åbning. Der mangler 3-4 cm. 

Jeg påtænker at skære en del (2-3 cm) af stolpen, hvor døren nu lukker ned på. Skifte et brædt ud på døren, som er kortere end de andre (8 cm) mod de øvrige på 10 cm ... derved henter jeg en del af det jeg mangler. Derudover, så kan jeg udvendigt lave en lille tilpasning, så alle de cm. jeg skla bruge kan hentes. 

Spørgsmål:

Hvis dette er en farbar vej, hvilket værktøj skal jeg så anvende til at skære i stolpen?

Hvis dette ikke er en farbar vej, hvilken anden vej kunne I så tænke jer, at jeg kunne gå? :-)


Alle input, kommentarer osv. er mere end velkomne. 



4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Var det mig ville jeg flytte stolpen, de manglende cm. det er meget nemmere end at save af, og du undgår at svække konstruktionen.


Vi prøver igen, i morgen --

Det vil klart være lettere at flytte stolpen 10 cm. Du skal have lidt ekstra ellers bliver det for træls at komme ind og ud. 


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik

Tjek - jeg rykker stolpen 10 cm - tak for jeres input... Nu skal der bare eksekveres. Det er altid nemmere at stille spørgsmålet og få svaret ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis