Nogen der har et godt tip til hvordan jeg får kartuschen ud af selve vandhanen?
Jeg har løsenet selve omløber ringen og normalt burde kartuschen vel sidde løst men den sidder dælme godt fast.
Hvis jeg tager en svensknøgle og drejer i noten der stikker op frygter jeg den knækker og så bliver det i hvert fald ikke lettere da der ikke er noget at tage fat i så.
What to do