Speedfight 3

Hej alle i gæve gutter. Jeg har en Speedfight fra 2013, som jeg næsten lige har købt (brugt, og købt som beset, uden garanti ). Den kører fint, men der er lige kommet et problem. Når jeg starter på startknappen, summer det bare nede i motoren, men den tar ikke ved, hvis jeg bruger kickstarteren, er der ikke noget i vejen.... Er det mon noget jeg kan lave selv ?  VH  Ole...:-)

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Nu kender jeg som vanligt ikke lige din model, men der er noget galt i den mekanisme der skal få startmotoren til at trække krumtappen rundt. Mekanismen sidder inde hvor remmen til bagtøjet går og der er ikke andet for du piller "låget" af og kigger. Der er ingen af delene der må være smurt i olie eller fedt da gummirester derved hænger på mekanismen og kan blokere.

Får du problemer med og greje hwon og hvorledes du får det stannert, kan du tage nogle billeder af mekanikken og hæfte sætte dit indlæg. Pøj pøj.    


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ok tak, jeg vil forsøge, at finde fejlen. Det med billedet var en god ide... ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis