"Miniskur" til at tørre tøj i

Vi har en terrasse i en etageejendom hvor jeg gerne vil have et aflukket "miniskur" hvori der kan tørres tøj. Vi tørrer pt. tøj på stativ indenfor men vil gerne have en løsning hvor vi kan tørre det udendørs. Der er adgang terrassen fra gadeplan så "skuret" skal være aflukket og låst samtidig med at luftcirkulationen er i top. Jeg tænker et miniskur på ca. 1m x 0,75m og ca. 1,4m højt

Der er tale om en terrasse med flisebelægning. 

Der er ikke mulighed for at montere dele af skuret på huset så det skal kunne stå selv, om end det muligvis kan spændes på et hegn/afskærmning til nabo 

Nogen forslag til konstruktion eller idéer til hvor jeg kan hente inspiration.

På forhånd tak.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er godt nok et lille hus. Mon ikek du skal lave den lidt større når du er i gang. Du kan godt skrue den fast i flisebelægning uden at det ødelægger fliser. Man skal bruge nogle lidt tykke skruer f.eks. 6 mm som skrues direkte ned imellem fliser. Det vil i de fleste tilfælde holde meget godt. Ellers er det vel en firkantet ramme på gulvet og tilvarende i top. Så skal der nogle lægter op i hjørner til at holde det oprejst + enkelte skråstivere ind i konstruktionen. Nogle terassebrædder skrues på vandret med ca. 2 - 3 cm luft imellem  Der skal et eller andet tag på. Det hele laves i trykimprægneret træ. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også