Kano byggeri tegninger??

Jeg søger tegninger og vejledning på kano bygning. 

Nu har jeg søgt en del rundt om på nettet efter tegninger osv har været i gennem i forummet her inde og der er et par stykker der har linket til noget men de virker desværre ikke mere. Det er den der er lavet af x-finer og lister . Er der nogen herinde der har noget liggende evt?? 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Du kan måske købe tegninger / byggesæt.

Søg google " stitch and glue" som er navnet på teknikken med krydsfiner. Som splndes ud i facon. Og beklædesmed tyndt glasvæv og epoxy.

Der er nogen engelske og usa firmaer.

Håber det kan hjælpe.

Ellers kan tu tage et epoxykursus hos HF Marine i Svendborg og bygge en superlet kano i glas og epoxy.

Og det nemmeste er at købe en brugt kano - men det er måske FOR nemt? ;-)

To ulykker kommer sjældent alene.

Hej ellida. Den du refererer til har jeg faktisk fundet link til. Dog ikke den jeg søger. Det er en der skulle være fra danske sløjdlærers kursus der er et par stykker rundt om men alle link til tegninger og mål duer ikke desværre. Og kan ikke finde den på deres hjemmeside  😊 Og at købe en tjo men det er ikke lige så sjovt og var tænkt som et far søn projekt.  

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også