Mørtelblander/piskeris til (slag-)boremaskine

Hejsa, jeg har en slagboremaskine, hvor der kan monteres SDS+ bor - samt en adapter til sekskantede bits/bor.

Jeg skal have blandet nogle mindre mængder mørtel/puds - jeg er lidt lost på, hvor jeg finder et anvendeligt piskeris samt om det overhovedet er noget, som duer sammen med en akku-boremaskine (kan den levere kraft nok)?

Hejsa, jeg har en slagboremaskine, hvor der kan... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

til små opgaver er en af de billige røremaskiner et oplagt bud, jeg har selv en på 5. år nu og til private småopgaver klarer den det fint, men man skal nok ikke balnde flere m3 af gange med den:-)

mfrost skrev den 11-07-2017 12:52:32

til små opgaver er en af de billige røremaskiner et oplagt bud, jeg har selv en på 5. år nu og til private småopgaver klarer den det fint, men man skal nok ikke balnde flere m3 af gange med den:-)

Jeg købte en i Aldi til små penge for over 20 år siden. Den har været brugt til alt småblanderi her i huset når man manglede en spand eller to. Den både dufter og lyder stadig som den gang den blev taget ud af æsken.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis