Rengøre / Feje / Støvsuge belægning indkørsel

Hej,

Jeg har en stor indkørsel med belægningsfliser og der kkommer mange små blade og andre småting på belægningen som konen er træt af at feje så jeg er blevet bedt om jeg ikke kan finde på noget som gær arbejdet nemmere så jeg tænker på et par løsninger :

1. Industri støvsuger til udendørs brug.

2. Løvsuger

3. En Haaga/Stihl fejemaskine


Ummidelbart ser fejemaskinen ret lovende ud, hvad er jeres erfaringer ?


/donnib


 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Det er nu du har chancen for at få en fejemaskine som du sikkert har drømt om længe og så kan den også bruges om vinteren   


her hvor vi bor er der mange af naboerne der bruger løvsugere så de må jo være gode nok til jobbet

Jeg har skam en fejemaskine allerede på benzin men den er slet ikke god til denne type af fejning, den smider bare alt det den fejer foran sig og det gør det ikke rent, man skubber snavset foran sig, jeg har enddag sådan en opsamler kasse men jeg synes slet ikke det fungerer. Jeg bruger den dog til snerydning om vinteren, det er den fin til. Iøvrigt er den ikke særlig praktisk og er svær at komme til omkring små steder. Min forhåbning er at de små manuelle fejemaskiner er langt bedre til at opsamle skidt, sådan ser det hverfald ud på billederne/video.


 

Jeg ville vælge en fejemaskine du selv skubber. Den kan dække et stort areal meget hurtigere end en støvsuger, eller løvsuger. (så frem man tager hele arealet)  Har set dem brugt på byggepladser et par gange, og de fungere faktisk rigtig godt. Du får samtidig fjernet eventuelle ukrudtsfrø før de begynder at spire i fugerne på din belægning.

Den fordel har du ikke med en løvsuger, da du sikkert kun vil gå efter de bunker, og enkelte blade der ligger der.

Fejemaskine, helt klart, hvis du løber arealet over en gang om ugen ca, får du også taget ukrudtskimplanterne i opløbet, så du slipper for at kæmpe med dem på anden vis.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis