billigste stald/lade udvendig beklædning ?

jeg får snart en lade/stald bygning, hvor der er monteret stål trapez beklædning, som snarest trænger til udskiftning.

google hjælper mig ikke rigtigt med at finde den billigste løsning til en ny beklædning, om det er en ny gang trapez plader, eller træbeklædning ?  det drejer sig om ret mange m2, så pris har en stor betydning.  nogen der har erfaring ? mvh

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej.

Det er så vidt jeg kan se de gamle pandeplader. Med mindre du er helt pjattet med at skifte dem så ville jeg foreslå noget maling. Så holder de plader mange år endnu. Jeg tror endda du får rabbat her som lds-medlem. https://www.malgodt.dk/pandepladema...GQodXGcPLw


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.

Disse plader er meget klassiske. Og hvis du søger på >pandeplader< så får du en masse hint. Uden at jeg lige har gået meget ind i priser, så tror det er noget af det billigste.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 24-06-2017 22:10:40

Disse plader er meget klassiske. Og hvis du søger på >pandeplader< så får du en masse hint. Uden at jeg lige har gået meget ind i priser, så tror det er noget af det billigste.

 jeg kan se at de alm stål trapez som feks vp35 ligger på en m2 pris der er cirka halvdelen af pandeplader, så det bliver nok stål , fremfor træ, uden at kunne beregne det præcist, så tror jeg med træ beskyttelse, at m2 prisen bliver noget højere end  stål over årene

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også