slap kobling i polo 1999 1.6

hej jeg har lige skiftet koblingskabel på min polo fra 1999 1.6  men den er sku helt slap jeg skal jogge den helt ned i bunden næsten inden den tar ved så håber der er nogle der kan fortælle vordan jeg måske kan stramme den op takke mvh kim

hej venner jeg er en ung frisk fyr der har det motto at det andre kan lave kan mand også selv lære at lave / med mindre det kræver speieselt udstyr/ for ellers kan man hvad man vil ps. den der bære viljen kan hvad han vil mvh burger

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Kender ikke sådan en Polo.-.

Men nu har du jo selv monteret kablet, er der ikke justeringsmuligheder?

Eller du måske har glemt et afstandsstykke, eller lignende.

Endelig hvorfor skiftede du kablet, hvis det var pga. samme problemer, er det måske trykplade,nav, eller udløserleje?

Vi prøver igen, i morgen --

Mener det er selvjusterende på den model 

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Er det med selvjust. kabel, skal kablet bare "låses op".

kim lundgren skrev den 21-06-2017 17:07:05

hej jeg har lige skiftet koblingskabel på min polo fra 1999 1.6  men den er sku helt slap jeg skal jogge den helt ned i bunden næsten inden den tar ved så håber der er nogle der kan fortælle vordan jeg måske kan stramme den op takke mvh kim

kim lundgren skrev den 21-06-2017 17:07:05

hej jeg har haft mit koblings kabel af igen og prøvet at sætte et stykke gumme med på kablet ude i enden af kablet men det virket slet ikke så af med det igen og på med kablet igen men nu er koblings pedalen længer oppe end min bremse pedal og min kobling glider når jeg giver den lidt gas men kan godt køre stille og rolig tænkte på og jeg måske kan få koblings pedalen lidt længere ned igen og ikke så tilbage fjerderene igen takker mvh kim

hej venner jeg er en ung frisk fyr der har det motto at det andre kan lave kan mand også selv lære at lave / med mindre det kræver speieselt udstyr/ for ellers kan man hvad man vil ps. den der bære viljen kan hvad han vil mvh burger

Stadig, er det selvjust kabel, er det nok nu strammet helt op, og så kan du ikke udløse det igen. så det er en ommer med et nyt kabel.

Forudsat det ER et selvjust. kabel. 

Da jeg ikke har set det, gisser jeg.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis