Så er jeg færdig. Startede med at stille en ambolt op ad forhjulene og dreje dem rundt, absolut ingen skævhed.
Så havde jeg lavet min egen vejledning med hvilken vej dreje styrestængerne for større/mindre toe-in og for rattet justering hvis det var til højre eller venstre for at bilen kørte ligeud.
Så var det ellers bare gå i gang med justeringen efter at jeg på styrestangen havde klistret et papirmærke med en vandret tuschstgreg, så jeg hele tiden kunne holde øje med hvor meget der var blevet justeret.
Justeringen var noget med 1/16 omdrejning på styrestangen for at se en ændring. Det viste sig også at det var nødvendig at køre en lille tur efter hver justering før jeg målte. Ellers var justeringen ikke "faldet på plads.
Og med lidt "held" ramte jeg faktisk toe-in på 1.0mm - og rattet i rigtig stilling.
Så med lidt tålmodighed kan det godt lade sig gøre at spare de ca. 1000 kr, og en vis tilfredsstillelse ved selv at have lavet det.
Vh. Frank