Pris på gulvspartling og epoxy

Hej jeg har ca. 45 m2 kældergulv som jeg gerne vil have spartel og matklar epoxy på. 

jf. en maler skal følgende laves:

1) let diamantslibning

2) primer

3) spartling

4) 2 lag epoxy

tilbuddet lyder på ca. 31000kr. (svarende til ca. 688kr m2)


Er der nogle som har en ide om hvorvidt denne pris er OK eller ej?

Jeg har nemlig ingen erfaring med dette overhovedet.



Peder
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Prisen lyder ok, men husk på at det er timelønen der koster, har du selv mod på at lave det er materiale prisen under 100 kr pr. M2 

Hvis dit gulv ellers er plant kan du "nøjes" med lidt letflydende selvnivilerende masse og så malet det med epoxy. Det er nok det nemmeste.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Tak for jeres svar. Jeg tror ikke jeg har mod på at kaste mig ud i det selv. Syntes jeg har hørt for mange eksempler på et dårligt resultat til at jeg tør (uden erfaring). Gulvet er rimeligt plant, men støbt af en omgang (uden klaplag) hvilket giver naturlige ujævnheder pga. De små sten i støbemixen. 


Peder

Det er lige præcis samme opgave jeg står over for:-). Jeg regner med et ganske tyndt lag(<5mm) selvnivilerende for lige at gi den jævne overflade. Så skal der males med epoxy. 

Det man skal være opmærksom på et at benytte den rigtige type selvnivilerende masse, f. eks. Skalflex extra. 

Hej Lav det selv folk!
Jeg står i en ligende situation som OP her, og tænkte at jeg lige ville prøve at høre hvordan det hele forløb sig, og hvordan resultatet er blev?
jeg har selv kontaktet den maler jeg brugte tidligere og som jeg har tillid til(https://www.malerfirmaetflemmingc.dk/) Men ville lige høre hvordan det gik, henholdsvis OP der fandt en maler til arbejdet, men samtidig også den person som gjorde det selv, fordi man kan sige, der er altid penge at spare, og hvis arbejdsopgaven ikke er for slem kunne det være man skulle tage det til eftertanke

God dag derude til jer alle!

Hej LDSniclas

Jeg endte med at få et gulvfiirma til opgaven.

Det viste sig ikke at være helt let da de var ude og reparere af flere omgange pga. et dårligt resultat for til sidst at ligge et helt nyt lag på.

Er glad for jeg ikke gjorde det selv da de have de rigtige maskiner (blandt andet gulvslibere). Dog har der været en del spildtid med reklamationer og diverse mail korrespondancer.

Det endelige resultat er heller så fint som jeg havde regnet med, men dog OK. - Er ikke sikker på at jeg med de rigtige materialer og udstyr ville kunne gøre det bedre.

pris ca. 28000

mvh

Peder




Peder
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også