Bund i varebil

Jeg har fået lagt bund i min nye varebil, men jeg er ikke tilfreds med den hvide siliconefuge de har smurt på til sidst.

Ud over at jeg ikke forstår at de bruger en hvid fuge, så syntes jeg at det ligner ....

De siger at de har lavet masser af bunde på den måde og de har aldrig hørt noget for det.

Er det bare mig der er krakilsk?

Er der nogen der har et billede af hvordan det skulle have været gjort?

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har selv været med til at lave bunde til firmaets tømrerbiler, for år tilbage. Vi brugte trailerplader til bund og reoler, men ingen forsegling. Måske er det kutyme bunden sikres mod fugt fra oven idag, men ville da bruge en sort fuge istedet. Måske har de et lager hvidt som skal bruges nu..   Mht. forsegling kan der hurtigt opstå fugt/kondens i mellembunden, da den er lagt permanent og hvad med evt. service ved tank og lignende, hvis dette er fra oven. Forventer evt. reservehjul er kommet op...  

Kikkede lige i den bil jeg køre i i firmaet.

Her brugt brun fugemasse med samme farve som pladerne, men pladen passer bedre, så fugerne er smallere, og afslutningen i dørene, er der brugt vinkel alu lister, så der er en pæn afslutning ned mod kofangeren.

Jeg ville heller ikke være tilfreds, med et resultat som du viser på billedet.,.

Vi prøver igen, i morgen --

Jeg skylder lige en opfølgning på denne:

Se, så fint det kan blive :-)

Ja nu ser det pænt ud, fik du det lavet om uden vrøvl--

Vi prøver igen, i morgen --

Nja, stort set - Det (jeg) var jo lidt besværligt - fx skulle den sorte fugemasse bestilles specielt hjem - det tog nok en måned tid :-D

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis