Træksnor i plæneklipper!

Fik en ny pplæneklipper sidste sommer og den har kørt fint til idag, hvor startsnoren bliver ude. Det lyder som om der er noget der bare takker over når jeg trækker i den. Hvis jeg trækker den helt ud, kan jeg godt få den at gå ind igen, men plæneklipperen starter ikke. Det lyder som om det er oppe i det hus hvor snoren sidder der er noget galt. Ligesom det slet ikke når ned til motoren. Har prøvet at få det plastskjold af, der sidder over snoren, men det vil ikke lykkes.

Plæneklipperen hedder Garden.

HC
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen på LDS, og til masser af gode råd, som åbenbart kan være gode at læne sig op ad i den situation du selv beskriver. Kunne du tage et billede og sætte ind her, så har folk lettere ved at se løsninger. Brug billed ikon eller ctlr + p

Mon der ikke er garanti på den endnu.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)

Kan godt li det du skrev med at hvis nogen har samlet det, kan det skilles ad. Var heldig at min store søn lige kom omkring. Det er en fejl 40 mor, sagde han. Satte to bolte i som jeg ikke troede havde nogen betydning og så var det med at håbe at jeg ikke havde ødelagt noget i den tid jeg havde kørt uden de to bolte der skulle holde snoretrækken ned mod motordelen. Et ryk i snoren og den kørte. Flov! -men meget lettet. Der sparede jeg mindst 2000. Tak for modtagelsen, er sikker på jeg får brug for jer en anden gang.

HC

Ligesom du skriver HC under så har jeg det lille mundheld. Det kan i visse tilfælde være nødvendig med voldelige midler, så står der jo ingen ting om at det kan samles igen   

men glædelig at du fik den i gang, nu hvor græsset vil til at gro igen.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis