HDMI kabelproblem.

Simpelt, mangler et HDMI kabel med et HDMI D (micro) stik i den ene ende og et HDMI C (mini) i den anden. Længde ca 1,5 meter. Kan desværre ikke selv finde en sådanne forbindelse uden at skulle gennem et adapterkabel med et HDMI A stik. Vil nemmerligsen hulens gerne undgå stikket i midten, da kablet skal bruges ude i "marken".     

Hvor kan et sådanne kabel købes for menneskepenge ?  


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Der er et her på en meter.
Jeg kan ikke se de har dem længere, men du kan jo prøve at høre dem ad  
Rettelse: 1,8 som MorgensR skriver (Og kom mig i forkøbet med)  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Takker MogensR og P.H., det er lige nøjagtig hvad jeg mangler. Syntes ellers jeg har brugt meget tid på og google i øst og vest for og finde det F.B. kabel.     Der er sikkert stadig meget man kan nå og lære.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
kovas skrev den 13-06-2017 19:04:36

Jeg kan finde en adapter som sidder i den ene ende hvor der jo alligevel er et stik. https://www.av-cables.dk/hdmi-adapt...elagt.html     https://www.av-cables.dk/mini-hdmi-...1-5-m.html

 Oh takker kovas. Dem har jeg dog selv fundet og kasseret grundet jeg er bange for at den lange adapter skal få et slag og ødelægge udstyret, når man fiser rundt ude i "marken" og flyver.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Annonce

Ikke for noget men adapteren er altså kun et par cm og uden kabel. Men der var vist andre med det rigtige.


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 13-06-2017 19:56:16

Ikke for noget men adapteren er altså kun et par cm og uden kabel. Men der var vist andre med det rigtige.

 Det ender også med betydeligt mere end de to cm der kommer til at sidde og stritter ud i luften, da et HDMI stik type A + adapterens længde er betydeligt længere end et lille bitte HDMI type D stik. Det betyder rigtig meget når man er ude i marken med grejerne, der ikke sidder for meget og stritter alt for langt ud på grejerne.      


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.

Ok der er noget her jeg ikke fatter hat af, men never mind jeg kan leve uden


Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
kovas skrev den 13-06-2017 22:17:42

Ok der er noget her jeg ikke fatter hat af, men never mind jeg kan leve uden

 Ja ok. Ville egentlig også helst have mit HDMI kabel med vinklede stik af ovenstående grund. Men kom fra tanken igen da et kabel med den type stik syntes nærmest umuligt at opdrive.     


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis