Offroad Go-kart

Hejsa, min far og jeg skal i gang med at bygge en offroad gokart. Men vi har brug for lidt hjælp. 

Til at starte med, manger vi et stel, men hvor kan man finde det henne? Nogen der sælger et, så skriv gerne.

Er der slyngkobling på denne motor, som vi gerne vil bruge. http://www.primusdanmark.dk/benzinmotor-aksel-p-1108.html

Håber der er nogen som gerne vil hjælpe.

Hjælp til gokart
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Motoren du linker til er en rem motor, der kun har en aksel. Så du må finder en slyngkobling andet steds..... hvad har du tænkt af evt gearkasse?

MVH Njord

Okay, men SKAL man have en gearkasse på før den virker, tænke om man ikke bare kunne tage motoren hvor man sætter en slyngkobling til, og sæt den på sin gokart. Vil det ikke virker?

Hjælp til gokart

Det kan du godt, men i og med du skrev offroad tænkte jeg det ville være smartest med en gearkasse... Og uden har du ingen bakgear......

Du skal overveje gearingen nøje når du tænker offroad.. for er det hastighed eller trækkraft du ønsker...

Jeg har en al gocart med 5,5 hk Honda motor og slyngkobling. her er hjulene skiftet ud med nogle knopdæk (lidt større diameter end de slicks man kører på på banen. Den er ikke den hårdest accelererende, men ruller vel 60-70 på toppen (stærkt på en grusvej, med røven live over gruset..) den er OK på grusvej og asfalt og lignenede.. men på marken accalerer den for langsomt når den skal starte.. Et alm gocart stel er også med en ret lille dreje mulighed, så den skal kastes rundet i svingene....

Så husk frihøjden, husk manøvredygtigheden... 

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis