Påføring af epoxy på gulvafretning?

Hejsa. 

Lige lidt spørgsmål fra to nybegyndere..

Vi har netop givet det gamle hullede og skæve betongulv i garagen en omgang "Weber, gulvafretning grov" (selvnivellerende) og ønsker nu at male det med epoxy. Vi har nu efterfølgende fundet blandet info på om det er muligt... 😖

Vi kan se at poserne indeholder aluminatcement, sand, fibre og bindemidler, men kan ikke Google os frem til noget ift epoxy... på Webers side står det ikke klart at der ikke kan males med epoxy heller (det er kun på en hurtigtørrende type) og på malingens vejledning står der blot at cementslam skal fjernes (hvad end det er)....

Foruden ovenstående er der nogle enkelte steder der skal lappes, da overgangen blev dårlig og vi måtte skrabe det af. Hvad er bedst at lappe med her? 

Håber, at nogen kan svare - vi er lidt i krise da vi trods alt har brugt hele weekenden på at knokle...

På forhånd tak for hjælpen

Vh

The Rookies ..


Hejsa.  Lige lidt spørgsmål fra to nybegyndere..... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa. Det er godt nok nogle år siden, men hvordan blev det med epoxy malingen oven på weber gulvafretning?

Mvh Emil.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på epoxymaling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også