Generator itu i Audi A4, 1,6, 2005, B7-model

Hej venner,

Min Audi A4, 1,6, 2005, B7-model gav problemer i forgårs da Batteri-lampen lyste af og til. I gå morges kørte jeg og parkerede og da jeg skulle hjem fra arbejde, altså efter 8 timer blinkede Batteri-lampen igen og bilen stoppede pludselig. Jeg kunne ikke genstarte den. Så stod jer der midt på Åboulevarden kl. 14. Der kom derefter en flink sjæl forbi og gav bilen strøm. Det var ikke helt nem, men til sidst fik de ladet batteriet op og jeg kunne kære videre og efter 5 min på Borups Alle stoppede den igen og elektronikken virkede heller ikke mere.

Jeg fik bugseret bilen til værksted, hvor de siger at jeg skal bruge en ny generator og det er ret bekosteligt i reservedele-udgifter såvel som arbejdsløn. Altså batteriet er ok og starteren er OK. Generatoren kan ikke laves, da det er pakket ind i et modul med en masse dimser inden i. En ny kaborator koster ca. 3k:-( De leder nu efter nogle brugte nogle, men det er op ad bakke, da der efter sigende kun er 4 stk. i DK og man er ikke sikker på at de vil passe...

Noget input? Råd?

kh. hilsen Mr. GDS 0
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Polobjørn ved en  masse om, hvorvidt generatoren kan repareres.

fase

Takker - hvordan får jeg fat i Polobjørn?

kh. hilsen Mr. GDS 0

Under mere, find medlemmer. Når du ser polobjoern vælger du send besked.

fase

Du kan godt købe et nyt laderelæ med kul til den for 200-300 kr. men du skal kende generatorens reservedelsnummer, da der kan sidde lidt forskelligt på dem.

Ellers fås ny generator fra 999,- (1375,- hvis det skal være Bosch).

https://www.autodeleshop.dk

Nb. jeg har ingen relation til hjemmesiden. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis