Græsplæne

Hej ville høre om nogen har gode erfaringer med st gøde græsplæne med Bionutria. Min græsplæne er godt gul og har måske overgødet den lidt. Som man læser det så Bionutria rigtigt godt produkt som kan genskabe farven igen på plænen. Er der noget som har prøvet det 

Hej ville høre om nogen har gode erfaringer med st... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Vedhæftede filer:

Hej, jeg har en gammel far som lige har købt noget fra BioNutria ud til hans græsplæne, ved campingvognen... (Han er stor entusiast....) Men hvad jeg kan høre på ham er det kun rosende ord der kom. Græsset ude på sådan en campingplads er ikke af bedste kvalitet, det siger >han< selv at han har rettet op på, og har nu campingpladsens flotteste græsplæne... Beklager jeg ikke kan sige mere om produktet. 

Okay☺👍. Ja det skulle vidst også hjælpe i tørke perioder. Kan forstille solen skinner også på plænen hele dagen på campingpladsen 

Nu har jeg jo gødet starten april.. så tænker det ikke ville gøre noget at gøde lidt igen. 

Jeg tror bare du skal vente til der ret kommer noget vand. Enten fra vorherre ( gratis) eller via Toby88 hans vandmåler  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Annonce

Du har nok ret Erik ☺

Jeg ville ikke gøde, før der er kommet liv i græsplænen igen, men vand vil være rigtig godt.

Vi prøver igen, i morgen --

Jeps håber det regner godt denne uge. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis