Herregårdsten

Hej.

Bruger i en murstens tang,når i skal bære herregårdsten,eller hvordan gør i,går i med en i hver hånd,en murstenstang kan tage 8 sten af gangen,men så falder armene af,skal nemlig have lagt 70 kvm,kan man få en tang,der er lavet til feks 5 herregårdsten,eller skal man selv i gang med at lave en.

Hilsen Kurt.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Velkommen til.
De 2 gange jeg har lagt stenbelægninger, har jeg fået dem leveret så tæt på der hvor jeg skal bruge dem stablet på paller   
Men så handler det om at lave "bunker" med sten, strategiske steder, for min erfaring siger at det er ikke så meget det at lægge dem, men derimod det at skulle rejse sig op multi mange gange der tapper en for kræfter.
Så planlæg hvor du skal starte fra og så udlægger du bunker du kan nå, når du ligger på knæ, uden at skulle flytte dig så langt. Og efterhånden som du kommer frem så kan man bruge en trillebør til at køre flere bunker ind.

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...

Lavede en yang der kunne tage tre sten ad gangen. Husk nu de ikke står på kant men ligger ned, tror faktisk du kan bruge en murstenstang til dem 

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis