Nye vinduer

Jeg er på udkig efter nye vinduer til min lejlighed.

Skal bruge 4 stk tophængte (1188x1318 mm) vinduer i hvid enten træ eller træ/alu.

Hvad kan folk anbefale af vinduesmærker? De skal gerne være så billige som muligt, men selvfølgelig stadig tætte og i orden. 

Hvad med internetfirmaer som vinduesgrossisten, sparvinduer.dk osv er det no-go?


LM
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Laver man stadigvæk tophængte vinduer...  

Prøv at tage et kik på Danske vinduer og døre ved Herning, der fik vi vinduer fra og vi er meget tilfredse med kvaliteten og prisen. 

Jeg har brugt KPK i nu 2 ejendomme.

Om nogle måneder får jeg nyt hus igen og mon ikke det bliver KPK igen.

Det har været godt hver gang.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her

Hej lass5999, 

Jeg har haft god erfaring med virksomheden: https://klarvinduer.dk/vinduer. De er rigtig dygtige til at komme med gode råd til vinduerne, og man kan også få vinduerne efter special mål. Jeg har derudover set, at de kører med noget rabat i perioden, så det kan være du kan finde det ønskede produkt der. Jeg anvendte dem selv, da vi skulle skifte vinduer i huset sidste år, og jeg har ikke noget dårligt at berette om dem :-) 

Jeg har også KPK vinduer. Monterede dem i år 2000. De er stadig som nye at se på, dog trænger glaslisterne snart til lidt maling. Kan klart anbefale dem.


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også