Kommentarer til projekt: nyt spisebord

Her samles kommentarer til projektet: nyt spisebord

Kommentarer vises både her og på projektet.

Anders D.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Det ser super godt ud. Dog ville jeg have valgt at lave bordbenene lidt bredere for bedre stabilitet. Jeg har selv lavet et par borde med stål stel og hjemmeflikket bordplade... Den ene står i stuen og måler 100x300cm det andet i haven med målene 105x300cm. Mine borde har samme højde så de let kan stilles sammen (trods breddeforskellen). Begge stål stel er galvaniserede og identiske.... Bordpladerne er dog forskellige da det i have er med gennemgående ipe planker med 5mm mellemrum, og ubehandlet gråt. Og i stuen er bordpladen lavet af ask, og her valgte jeg den lette løsning og købte nogle høvlede tørrede gulvplanker. Dog er de to yderste savet op på langs for at undgå synlig not og fer. Dette bord er oliebehandlet med hvid olie. Dejligt med inspiration, og billeder af processen... MVH Njord

MVH Njord
Der er ikke s¨å meget andet at sige end: FLOT!! Fuldt hus herfra. Godt nytår. Her kan du med stolthed byde gæsterne om bord.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Fantastisk flot arbejde, tar hatten af for det gode resulat, fuldt blus på stjerne himmelen herfra, Douglas går jeg stærkt ud fra? Godt Nytår herfra, bliv ved ad samme spor, det er rigtigt godt, varmer mit lidt gamle snedker hjerte. ;-)

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Det ser super godt ud, hvor har du bordbenene fra? :-)

Kristine Wollenberg
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis